מערכת פריוריטי – החברה החדשה שלכם בארגון

Share This Post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מערכת פריוריטי – החברה החדשה שלכם בארגון

בעולם בו כמות העסקים כה רבה והתחרות ביניהם כה קשה, חייב כל עסק להתנהל בצורה נכונה ומאורגנת ולספק ללקוחותיו את השירות הטוב ביותר שניתן. בדיוק כאן נכנסת לתמונה מערכת פריוריטי, ואם תרצו בכך – אנחנו – חברת טי פי אס פרי אשר מתמחה בתחום פיתוח פריוריטי. הטמעת פריוריטי מותאמת אישית לארגון שלכם תאפשר לכם לייעל תהליכים רבים ללא השקעה נוספת מצידכם. אז מהם בעצם היתרונות של יישום פריוריטי בארגון? מיד נמנה את היתרונות המרכזיים של המערכת הנפלאה ממנה נהנים עסקים רבים.

יתרונות בולטים לשימוש במערכת פריוריטי – מדוע כדאי לכם להיעזר במערכת פריוריטי?

לשימוש במערכת פריוריטי יש יתרונות רבים, להלן מספר יתרונות בולטים מהם נהנים עסקים הנעזרים במערכת: 

  • פונקציונאליות – מערכת פריוריטי מציעה מגוון נרחב של פונקציות. באמצעות המערכת ניתן למשל לייצר כרטיסי לקוח מפורטים הכוללים את הכל הדרישות של הלקוחות, לרבות ההיסטוריה של השירותים ולספק ללקוחות מענה אחיד. כמו כן, ניתן לתעד את כל התהליכים בשרשרת האספקה, לתחקר בעיות, לנהל את המלאי בצורה מסודרת, לספק פתרונות למחלקה חדשה ולבצע עוד שלל משימות בקלות. 
  • גמישות בעבודה – המערכת נוחה וגמישה וביכולתה להציג את כל התהליכים המתקיימים בארגון באופן ברור ופשוט. מעבר לכך, המערכת "לומדת" מהם הצרכים של כל ארגון וניתנת לשדרוג בקביעות – כך למשל, במידה שישנו צפי לגידול בטווח הקרוב, ניתן לייצר מערכת המתעדת את כל שלבי העבודה המתבצעים בחברה ולשמור את המידע לצורך שימוש בהמשך. 
  • פתרון נייד המאפשר עבודה מכל מקום – המערכת נגישה לכל אנשי הצוות והעובדים יכולים להשתמש בה גם אם הם אינם נמצאים במשרד. יתרון זה הינו משמעותי ביותר בעידן שלנו, בו עובדים רבים מבצעים את עבודתם מהבית או אפילו עובדים במדינות שונות.
  • לקוחות מרוצים ונאמנים – בסופו של דבר הלקוחות הם אלו שיקבעו האם חברה מסוימת תצליח, תשגש ותפרח או תיפול. ארגונים שנעזרים בפריוריטי נהנים מלקוחות מרוצים, שכן התוכנה מסייעת בהתנהלות השוטפת עם הלקוחות, הבנת הצרכים שלהם וייעול התהליכים על ידי תיעוד שיחות ותחקור בעיות.
  • עלות-תועלת – השימוש במערכת פריוריטי משתלם מאוד לארגונים. תהליך הפיתוח נגיש כלכלית כאשר ניתן לשלם עבור המערכת בתשלומים. משום שהפיתוח נגיש כלכלית המערכת מתאימה גם לחברות שנמצאות בתחילת דרכן.
  • תאימות – המערכת מתאימה לתקנים חשבונאיים בינלאומיים ולהגדרות Sarbanes-Oxley. בנוסף, המערכת קיימת בשפות שונות ובמטבעות שונים.
  • מידע ניהולי – המערכת מאפשרת עבודה עם מערכות שונות, כמו למשל:  Excel ,Word ו- Microsoft Office, כאשר ניתן לייצר באמצעותה תרשימים ודוחות שמסייעים בקבלת החלטות חשובות בארגון.

מערכת פריוריטי יכולה לשפר את העבודה בארגון בצורה משמעותית ולאפשר לכם לעבוד באופן שקט ורגוע. אנו –  בחברת TPS נשמח לעמוד לשירותכם, לספק לכם ייעוץ מקצועי ולתכנן עבורכם את הפתרון הנכון והטוב ביותר.

פתרונות איכותיים מותאמים ללקוח החל משלב האפיון ועד לשלב הפיתוח.

יצירת קשר

עקבו אחרינו

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב reddit
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
דילוג לתוכן