יישום מערכת פריוריטי – כשכולם מדברים באותה שפה

Share This Post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

יישום מערכת פריוריטי – כשכולם מדברים באותה שפה

הפתרונות שהעסק שלכם מציע עשויים להיות מבריקים והעובדים שלכם עשויים להיות חרוצים ונבונים, אך ללא סדר וארגון העסק עלול להיקלע לקשיים. ארגון כל התהליכים המתקיימים בעסק הינו אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על הצלחתו ותודות למערכת פריוריטי והתאמתה לצרכיו המדויקים של הארגון ניתן להגיע להצלחה משמעותית ואפילו – בקלות! אנו – בחברת טי פי אס פרי מתמחים בתחום פיתוח בסביבת פריוריטי ובמידה שתיעזרו בשירותינו ותסייעו לנו להבין מהם הצרכים שלכם בארגון, נוכל לבצע פיתוח priority שיעזור לכם בפעילות השוטפת.

שלל פתרונות במקום אחד

הטמעת פריוריטי מאפשרת לארגון ליהנות משפע יתרונות ולהפוך משימות מורכבות ומסורבלות לקלות ונוחות לביצוע. בין מגוון הפתרונות שהתוכנה מציעה למשתמשים יש לציין: ניהול ובקרת כספים, מעקב אחר אספקות, ניהול שרשרת אספקה, ניהול קשרי לקוחות ומכירות, ניהול מחסנים, BI, משאבי אנוש, שירות לקוחות ופתרונות נוספים אשר חוסכים זמן רב. החיסכון בזמן יקר מאפשר לעובדים להפנות את המשאבים לייעול ושיפור העסק.

פיתוח פריוריטי – פתרונות web מתקדמים אשר מאפשרים מעקב מתמיד

עסקים רבים בימינו נעזרים בתוכנת פריוריטי כדי לשפר, לייעל ולהקל על העבודה. באמצעות התוכנה ניתן לשלוט על מגוון אזורים, מחלקות, מאגרי מידע וממשקים ללא קושי – שכן המערכת מאגדת את כל המידע הנתון בממשק יחיד. התוצאה של העבודה עם התוכנה היא שניתן לשלוט על כל המהלכים המתקיימים בצורה מסודרת ונכונה יותר, כאשר לצד הפעילות השוטפת אפשר לתצפת על כל התהליכים ולבחון אותם. המעקב המתמיד אחר הביצועים בעסק מאפשר גילוי מהיר של התנהלות לא נכונה אשר יכולה להתבצע גם בתחום הכספים – דבר שעלול להוביל לנפילה של עסקים. היכולת לזהות את הכשל בהקדם ולמצוא פתרונות עשויה להציל עסקים מהפסדים כבדים ואף מקריסה.

מערכת אחת שמאחדת את כולם ומתאימה לכולם

מערכת פריוריטי מאפשרת לכל הצוותים לעבוד יחד בצורה הרמונית, כאשר המנהל יכול לעקוב אחר הפעילות שמבצעת כל מחלקה – למשל: מחלקת השיווק, מחלקת שירות הלקוחות או מחלקת המכירות ללא פגיעה בשגרת העבודה. האפשרות לעקוב אחר הפעילות שמבצעות המחלקות השונות חשובה ביותר בחברות בהן העובדים נמצאים במרחק זה מזה. כאן יש לציין כי פריוריטי מתאימה למגוון עסקים – יישום פריוריטי מתאים לעסקים העוסקים בהיי-טק, אופנה, מלונאות, מזון, וכן עמותות ועסקים אחרים, כאשר העסק יכול להיעזר בתוכנה גם כשהוא גדל ומשגשג תודות לעובדה שהיישום קיים בשפות רבות וישנה תמיכה בחוקי המיסים של מדינות שונות.

פיתוח פריוריטי עבור העסק שלכם יאפשר לכם לחסוך זמן יקר וכספים. כל מה שעליכם לעשות כדי ליהנות מכל היתרונות של המערכת המותאמת היא לפנות אל החברה שלנו, להסביר לצוות המקצועי שלנו מהם הצרכים של העסק שלכם ואנו כבר נדאג לכל הדרוש ונסייע לכם להפוך את ימי העבודה למהנים, יעילים ורווחיים יותר.

פתרונות איכותיים מותאמים ללקוח החל משלב האפיון ועד לשלב הפיתוח.

יצירת קשר

עקבו אחרינו

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב reddit
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
דילוג לתוכן