פיתוח ERP בסביבת פריוריטי

Share This Post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

פיתוח ERP בסביבת פריוריטי

ניהול שגרת עבודה מקצועית בחברות גדולות ומנוסות הוא תהליך לא פשוט בכלל, אשר בשנים האחרונות הופך להיות הרבה יותר טכנולוגי והרבה יותר מקצועיים מה שאתם מדמיינים לעצמכם. בין שמדובר על חברות יצור ובין שמדובר על חברות מקצועיות שמספקות שירותים ומוצרים שייק אי אפשר לנהל תהליכים לוגיסטיים או תהליכי שירות לקוחות מבלי שיהיה תיעוד של כל מה שמתרחש בחברה. שירותי פיתוח ERP בסביבת פריוריטי הם שירותים שמסוגלים לייצר סביבת עבודה הרבה יותר אינטראקטיבית והרבה יותר ברורה למנהלים וגם לעובדים. וכך אפשר לספק שירות טוב יותר ולהציע פתרונות נכונים יותר לצרכים של לקוחות שונים. אנחנו, אנשי חברת TPS PRI מציעים לכם לקבל שירותי פיתוח ERP בסביבת פריוריטי על בסיס שנים רבות של ניסיון ועל בסיס תהליכי למידה והיכרות עם החברה שלכם, כך שאתם תעני כול הלקוחות שלכם שירות ברמה הרבה יותר גבוהה.

פיתוח ERP בסביבת פריוריטי – לניהול מלאים ברמה אחרת

תהליך פיתוח ERP בסביבת פריוריטי הוא תהליך שמבוסס על ארבעה שלבים מרכזיים:

  1. הבנת צרכי ניהול – הבנת צרכי הניהול היא הבסיס לתהליך פיתוח ERP בסביבת פריוריטי. הרי אם המנהלים שלכם לא מעלים דרישה בסיסית קונקרטית, אין שום סיבה לשנות את מערכות הפריוריטי הקיימות בעסק שלכם. ברגע שיש צורך בשינוי, תהליך הפיתוח נכנס לפעולה ואנשי המקצוע מתחילים למצוא בשבילכם את הפתרונות האולטימטיביים.
  2. היכרות עם המערכות הלוגיסטיות – לרוב, מערכות ERP הן מערכות שמספקות תמיכה ושירות לפן הלוגיסטי של העסק. ולכן צריך להבין לעומק אילו שינויים או שדרוגים צריך לבצע במערכת ההפצה והשינוע של הסחורה שלכם.
  3. בניית מערכת – בשלב הזה אנשי הפיתוח יושבים לבנות את המערכת על בצרכים שלכם, והם מנסים למצוא את כל הפתרונות המיוחדים שיאפשרו לכם לשפר את קצב העבודה ואת תהליכי העבודה בקלות יחסית. זהו שלב מקצועי, אבל הוא חשוב במיוחד לתהליכי העבודה ולחוויית העבודה שאתם רוצים לייצר.
  4. אופטימיזציה – ברגע שהמערכת מוטמעת בעסק שלכם, צריך לבצע אופטימיזציה והתאמה של כל אלמנט לפעילות היומיומית של אנשי המקצוע. זה תהליך שדורש שיתוף פעולה מלא של הצוות שלכם, והתאמה של פתרונות בשטח כדי לייצר סביבת עבודה נוחה יותר.

ככל שהחברה גדלה, כך גדלים גם הצרכים שלכם

ככל שהחברה שלכם הולכת וצוברת יותר כוח, כך יש לכם צורך להשקיע יותר מאמצים בשביל לבנות מערכות שנותנות שירות לכל אחד ואחת מאנשי הצוות שלכם. וכן, גם בכל מה שקשור ליצירת מערכות שינוע סחורה וניהול סחורה, שירותי פריוריטי יוצרים פתרונות אופטימליים שכל הזמן משתדרגים ומשרתים אתכם. על כן, כדאי לכם לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת TPS PRI וביחד לבנות מערכת פריוריטי מושלמת שנותנת תמיכה ושירות באופן קבוע לכל אחד ואחת מאנשי הצוות שלכם.

פתרונות איכותיים מותאמים ללקוח החל משלב האפיון ועד לשלב הפיתוח.

יצירת קשר

עקבו אחרינו

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב reddit
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
דילוג לתוכן