פתוח פריוריטי – סביבת העבודה הטובה לשירות לקוחות

Share This Post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

פתוח פריוריטי – סביבת העבודה הטובה לשירות לקוחות

האתגר הגדול ביותר בחייהם של ארגונים גדולים הוא הצורך לייצר סביבת עבודה מותאמת גם כאשר יש תחלופה גבוהה של עובדים. בעולם שירות הלקוחות, תהליך פיתוח פריוריטי הוא אחד התהליכים הכי חשובים והכי משמעותיים שמשפיע בצורה מאוד מסיבית על היכולת של ארגון לספק מענה ללקוחות בכל כתבי הארץ. פריוריטי היא מערכת מותאמת על פי בקשת הלקוח. והיא נותנת פתרונות מעולים לשאלות מקצועיות אשר עולות על פני השטח בשלבים כאלו ואחרים של תהליך העבודה. בעולם שירות הלקוחות, אפשר להשתמש בתהליך פתוח פריוריטי בשביל לייצר חוויית שירות לקוחות מתואמת גם כאשר יש לכם עשרות ואפילו מאות נציגי שירות לקוחות. בדיוק מהסיבה הזו, אתם רוצים לפנות לאנשי הצוות המקצועיים של חברת טי פי אס פרי בשביל לבצע את תהליך פיתוח פריוריטי שמותאם בדיוק לחוויית שירות הלקוחות של החברה שלכם.

פיתוח פריוריטי

פיתוח פריוריטי לטובת שירות לקוחות מוצלח הוא פתרון שנותן מענה ל:

  1. יצירת כרטיסי לקוח מפורטים. כאשר יש לכם אלפי לקוחות או לקוחות מאוד גדולים עם המון דרישות, צריך ליצור כרטיס לקוח שבו יש בדיוק את המידע שאתם רוצים לקבל. לא רק פרטי התקשרות, אלא גם היסטוריית השירות של הלקוח, הדרישות המרכזיות, ואפילו סוג החבילה והשירות שאתם מספקים הם מוצרים שאתם יכולים לקבל כאשר אתם מבצעים הליך פיתוח פריוריטי.
  2. יצירת אחידות במענה של שירות לקוחות. יש לקוחות חוזרים שמגיעים למוקד שירות הלקוחות שלכם, הנציגים צריכים לתת תשובות אחידות. ולכן, תיעוד שיחות בצורה כתובה שומר על מידע למשך חודשים ואפילו שנים, ומכל בצורה הרבה יותר משמעותית על מתן השירות ועל יצירת מענה אחיד.
  3. תחקור של בעיות. בהנחה והתבצעה שגיאה אצל אחד מהלקוחות שלכם, אפשר לחזור אחורה ולהבין בדיוק באיזה שלב של הדרך בוצעה הטעות, בידי מי, ומה צריך לעשות בשביל לתקן בצורה הטובה ביותר את הבעיה אל מול הלקוח.
  4. דרישות עלות מול תועלת. אל מול מערכות אחרות, תהליך פיתוח פריוריטי הוא יחסית נוח ונגיש מבחינה כלכלית. ולכן הוא יכול להיות רלוונטי מאוד גם לחברות שנמצאות בשלבים הראשונים של ההקמה שלהן.

תיעוד לאורך זמן בארגונים גדולים

בין שמדובר על ארגון גדול או על ארגון קטן, אם אתם רוצים לעבור לליגה של הגדולים אתם חייבים לעבוד כמו אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. אז אל תהססו לבחור את מערכת הפריוריטי שתאפשר לכם לבצע את כל המשימות היומיומיות בחברה שלכם בצורה הטובה ביותר והמסודרת ביותר. ביחד עם צוות חברת טי פי אס פרי אפשר ליצור תהליך פיתוח פריוריטי מושלם, ולדאוג לכך שכל הדרישות וכל השאלות שלכם יקבלו מענה על בסיס תהליך פיתוח פריוריטי אופטימלי.

פתרונות איכותיים מותאמים ללקוח החל משלב האפיון ועד לשלב הפיתוח.

יצירת קשר

עקבו אחרינו

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב reddit
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
דילוג לתוכן