לגדול עם פריוריטי – התוכנה שהעסק שלכם צריך בשביל לצמוח

Share This Post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

לגדול עם פריוריטי – התוכנה שהעסק שלכם צריך בשביל לצמוח

העסק שלכם מתפקד כהלכה אך אתם לא מסתפקים במצב הקיים ושואפים להגדיל אותו עוד יותר בעתיד. בין אם מדובר על מטרה לטווח הקצר של השנה הקרובה או אם מדובר על שאיפה לטווח רחוק יותר, אתם רוצים להיות בטוחים שהמערכות בהן אתם נעזרים כיום יוכלו לסייע לכם בצמיחה ושהן מספיק גמישות וחכמות כדי להתאים את עצמן לשינויים שחלים בעסק, כך שלא תאלצו להשקיע סכומים גבוהים במערכת אחרת בשלב הקרוב או הרחוק. בדיוק לשם כך נוצרה מערכת פריוריטי, אותה אנו – בחברת טי פי אס פרי יכולים לפתח ולהתאים לצרכים הייחודיים שלכם. העובדים עם מערכת זו יכולים לבצע שינויים עסקיים ללא קושי ולהתאים את המערכת למצבו של העסק ללא צורך בהחלפת מערכת ובלי להשקיע סכומים גבוהים. לא פלא שעסקים, חברות וארגונים רבים בוחרים לעבוד עם פריוריטי במשך שנים רבות.

מערכת שניחנת ביכולת עבודה עצמאית ומסייעת לעסק לצמוח

במערכת פריוריטי קיימים כלים מובנים לניהול ותחזוקה. על ידי שימוש במערכת ניתן להוציא תוכניות עסקיות לפועל בקלות ולערוך שינויים בהתאם לצרכי העסק. בנוסף, המערכת מציעה מגוון מודולים המאפשרים שליטה מלאה בהתנהלות. המערכת קיימת בשפות שונות, תומכת במטבעות מגוונים ומסייעת בניהול עומסים והכלת מידע עסקי – כל אלו מאפשרים בין היתר גדילה והתפתחות מעבר לגבולות ישראל. יישום פריוריטי בעסק מאפשר ביצוע מגוון שינויים גם בעסקים מורכבים והמערכת מתאימה לעסקים בכל הגדלים.

מה תמונת המצב? קבלת החלטות מבוססות ונכונות בזמן אמת

הטמעת פריוריטי בארגון מאפשרת קבלת תמונת מצב מלאה של כל התהליכים המתקיימים בארגון בכל רגע. האינפורמציה המדויקת אשר ניתנת בזמן אמת מאפשרת למנהלים לקבל החלטות מבוססות ונכונות, לפתור בעיות בהקדם ולשפר את הפעילות העסקית באופן מתמיד. הפלטפורמה החכמה בעלת יכולת התממשקות לתוכנות חיצוניות – דבר שהופך את העבודה לנוחה וקלה, כאשר ניתן לבצע התקנה היברידית או מקומית או לבחור במערכת מבוססת ענן ולבצע את העבודה ממכשירים ניידים.

משתלמת מבחינה כלכלית – עלויות פיתוח נוחות

פיתוח בסביבת פריוריטי מאפשר לכל עסק להפחית מההוצאות, שכן אין צורך להשקיע סכומים גבוהים ברכישת מערכות חיצוניות. באמצעות מערכת אחת מותאמת אישית ניתן להחזיק את כל המידע הנחוץ ואפשר לפתח את המערכת בהתאם לצרכים החדשים ולערוך כל שינוי שנדרש, כאשר  עלויות פיתוח התוכנה נוחות יחסית.

אנו – בחברת TPS נשמח לייצר עבורכם פתרונות אופטימליים שיענו על צרכי החברה שלכם. פיתוח המערכת יחסוך לכם את הצורך להשקיע מאמצים רבים כדי לספק מענה לכל הצוותים בעסק, כך שתוכלו להשקיע את המשאבים שלכם בפיתוח וצמיחה של הארגון. במידה שאתם מעוניינים להפוך את עבודתכם לקלה, נוחה ויעילה אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל שירות מקצועי מצוות מיומן שסייע וממשיך לסייע למגוון לקוחות מרוצים.

פתרונות איכותיים מותאמים ללקוח החל משלב האפיון ועד לשלב הפיתוח.

יצירת קשר

עקבו אחרינו

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב reddit
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
דילוג לתוכן